13/14 dec. (: Erre<3

Jao, gårdagen var verkligen flum med erre.
Senare på kvällen så träffade vi pontus och max. ;D
Jag och erika gjorde iiinget bus alls igår. (håller fingerkors) (a).
haha. men jaja, va jag kmr ihåg, så fick jag endel förolämpningar av pontus.. -.- x)
Men jag och max hade skit kul, för att inte snakka om mig o erre! <3 ;D
haha.. jaja, vi va ute från typ 8 till 12 på kvällen, men jag och erre somna typ 3 inatt.
ooch den här gången fick jag sova i min säng. ^^
(förra gången somnade erre i min säng)
Jaja jag orkar inte skriva så mkt mer just nu..
Så nu ska jag kolla klart på Barnhemmet [skräckfilm].
puss hajs. ^^


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Max ;)

As kul dag ;) Får vi göra om ;D <3

2008-12-17 @ 13:01:16

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0