10 dec. lucia träning (;

Jao idag så försov jag mig 1½ timma, duktigt Camilla. -not.. -.-
Så jag missade bussen, och kom 50 min sen till biologin, då det var prov! ;o
Så jag fick göra provet på 20 min, och var väldigt stressad, så jag gjorde inte mitt bästa..
Men, men.. Livet är surt ibland.
Men efter det så ver det repetioner i Domkyrkan heladagen till 4, förutom när vi hade lunch,
då tränade klassen sitt eget luciatåg^^


Men iallafall så har jag köpt en ny klänning på VILA,
för att ha på luciakonserterna i morron, nobelfest på fredag,
jul och på nyår. :) Och kanske konfan i vår, vem vet ;)
Men iaf så ser den ut så här;



Tack för mejj, leverpastejj! ;D

puss, te quiero, ich libe dich. ^^ <3

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0